[Agni's Talk] 阿格尼開講 20220429 Weekly Update

EN Included

本週:

與記載你這次轉世生活的生命時間軸建立連結。

當你不帶評判的這樣做,不去想著如果我可以再次年輕,不去想著如果那時我換個不同的做法,它(記載你這次轉世生活的生命時間軸)的意義就會自己揭露開來,而你從而獲悉洞見,知道為何在此刻你身在此處是重要的,知道要靠什麼脈動去形塑你未來的生活,而這會支持你此世的任務。

當你準備好要不帶批判與之(記載你這次轉世生活的生命時間軸)相會,複誦下列箴言,碰觸你的生命時間軸:

97918888

所以我們聽到很多關於變老是有多麼不好,長大獨立是有多麼不好。一方面而言,我們有破壞我們DNA的注射針劑,讓我們永遠也無法接觸到自己的天堂,我們會變得越來越沒有覺知,陷入全球精英的說詞:我們正走在為美麗地球上人口減量的道路上 - 這是全球菁英所想要的。另一方面而言,我們聽到越來越多可以增加壽命的方法,保持永遠年輕,例如透過基因治療,例如透過藥物,等等。

所以,我們的生命時間軸,代表著什麼意義?身而為,地球上的人類,有著什麼意義?

很快我們就會聽到他們想要試著將我們植入晶片,讓我們與網際網路連在一起,在腦的層次如此,在想的層次如此,在夢的層次如此。而當然他們會想要在剛出生的嬰兒就植入晶片,這樣嬰兒就不再需要學習,他們早就充滿了知識,因為他們跟全球網路是連在一起的。

然後同樣,我們不會變老,不用休息,我們直到最後一天都可以保持活躍。

那「人類經驗」這件事,存在哪裡呢?

對我而言,人類經驗,是由投胎轉世到我的母親的子宮開始,學習她所感受的、她所思考的,接著進入獨立個體的嬰兒狀態,學習走路、學習說話、學習我的周遭世界。而當我成長,我可以下自己的決定,而非透過植入我的腦袋中的晶片而來的決定。

我會犯錯,我從我的錯誤中學習,我變得不同於以往的我,發現我生命中的目標,嘗試要達成我的生命目標。然後我漸漸老去,停歇住我的人生歷程,回顧著自己一生所學為何。這個鬆緩無所為狀態,是我的人類旅程的一部份,要為我離開肉身後的生活做準備,將此生自己採集的資訊綜合總結,以便如果我決定要有下個轉世時,我可以從我已經完成的地方開始。

如果我保持活躍到最後一分鐘,如果我保持年輕到最後一分鐘,我將會失去將此生所集資訊加以封裝的機會。

能夠永保青春、永保強壯、永保健康,活得久而保持活躍,是很讓人心動的。但這並非我們為這次人類經驗而來此所要的。我們來此是為了經驗這個生命週期,隨著週期而來到呼吸的最後一分鐘,來到我們的最後一口氣。

別讓我們因植入晶片而拿掉上述人類經驗,別讓我們因要保持年輕活躍到最後一秒,而拿掉上述人類經驗。你會在下一個轉世後悔,為所有這些未能完成的經歷後悔,而必須重來一遍去完成它。

一生都要保持快樂,一生都要持續去愛,一生都要保持安全、保持專注、持續助人。

成為自己,做你自己,活出你的生命目的,過出你的人類經驗。



This week:

Connect with your timeline that describes your life in this incarnation.

When you do this without judgment, without I would love to be younger again, without I would have done this differently, its meaningfulness reveals itself and you gain insight into why it is important where you are right now and what impulses it takes to shape your life in the future in a way that supports your goals for this incarnation.

Touch your timeline with the following mantra when you are ready to meet it without judgment:

97918888

So we hear a lot about how wrong it is to become older, how wrong it is to grow up self-dependent. On one hand we have these jabs that destroys our DNA, so that we can't reach out forever our heaven anymore,  that we are becoming more and more unconscious, more ready to fall in the global elite, saying we're on a way to depopulate our beautiful planet, as wanted by the global elite. On the other hand we are hearing more and more about the ability to increase our lifespan, to stay young forever by gene therapy, by medication, and so on.

So what does it mean for our timeline of life, what does it mean to be human on earth? 

Soon we will hear that they will try to chip us that we are connected to the internet in our brain, in our thoughts, in our dreams. And of course they want to start to chip babies right after birth so they don't have to learn anymore, they are already full of knowledge as they are connected with the world wide web.

And the same, we don't get older, we don't rest, we can stay active until the last day.

Where's the human experience? 

For me human experience is starting with incarnation being in my mother's womb, learning what she feels, what she thinks, then entering my life independent as a baby, learning to walk, learning to talk, learning the world around me. And as i grow up I make my own choices, not choices made by me by chip implanted in my brain. 

I make mistakes, I learn from my mistakes, I become others, find my purpose in life, try to fulfill my purpose in life. And then i'm becoming old, resting on my experiences, reflecting on what I have learned during my lifespan. And this relaxing non-acting is a part of my human journey,  prepares me for the life after I left my body and rounds up the information i sampled during this life span, so if i decide to go into the next incarnation, i can start where i have finished.

if i stay active to the last minute, if i stay young to the last minute, i miss a chance to seal my information i gathered during this life span.

it's very promising to stay young forever, fit forever, healthy forever, live longer and be active. But it's not what we are here for in this human experience. We are here to experience this lifespan as it develops to the last minute of our breath, to the last breath we take. 

Don't let us take that away by implanting chips, don't let us take this away by staying young and active to the last second. You will regret it in the next incarnation we have this all unfinished experience where you have to start over again to finish it.

Stay happy all your life, be loving all your life, be safe, centered and helping others all your life.

Be you, be yourself, live your life's purpose, make your human experience.